Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Przed odesłaniem towaru który chcesz zareklamować, wyślij email na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na nasz adres korespondencyjny, w którym opisz powody reklamacji towaru, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy . Przesyłka będzie realizowana na Twój koszt.
2. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki rozpatrzymy Twoje zgłoszenie reklamacyjne oraz poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o jego wyniku.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez wymianę reklamowanego towaru lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, prześlemy Ci mailowo szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 30 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany towar.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie została ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i sporządzenie w obecności kuriera stosownej notatki. Następnie prosimy o skontaktowanie się z nami.
Jeśli z jakichś powodów jakość towaru budzi Twoje wątpliwości skontaktuj się z nami, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu, koniecznego do postępowania reklamacyjnego.